Tokspel i snön och f-n vad kallt det är!

Hello! Var precis ute med husse och fy vale vad kallt det är! matte har inte smörjt in mina tassar så jag klarar väl 5 min ute just nu innan jag måste gå på 3 ben.......... Försökte ladda upp en bild på mig och mig framför datorn nyss men skiten lagga upp sig, gör ett nytt försök senare ;) Tycker familjen är slö idag, har bara fått kortare prommisar idag, hoppas H kommer och tar ut mig på en långrunda imorrn, för jag fick tokryck i snön med husse alldelse nyss, då jag typ springer ALLT jag kan i 3 min och sen lägger mig ner och flåsar (har typ ingen kondis längre) H kommer nästan varje helg och tar med mig på prommis som ibland blir lång och ibland lite kortare (han behöver gå ner i vikt) så jag väntar in honom i morrn för han sa till matte att han skulle ta med mig både i går och idag, men än har jag inte sett röken av honom...............lol


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0