Hello alla Viggolovers!

Im back...hehehe! Kändes bra med ett uppehåll från bloggen, vart så inihelsike mycket brundar på tomten efter det sett läckra mig här på bloggen...;) skämt å sido, jag har haft en ganska stor uppförsbacken här i höst/vinter med allergin och på det har jag även fått epilepsi....kul....not! Varit lite vass i humöret oxå så matte och husse var lite bekymrade över mig ett tag, visste nog inte om jag skulle få "vara" eller "icke vara" Men eftersom jag har VÄRLDENS bästa doktor som kunde hjälpa oss så går jag ett tag till här på jorden! Har mycket läckra bilder på mig själv som kommer poppa upp snart, (en del ligger i lillmattes kamera) Men nu känns det bra att komma igång med bloggen igen och matte ska vara hemma med mig nu ett tag framöver så vi kommer nog uppdatera lite mer än vanligt! Det brukar ju kunna hända en del när hon och jag är hemma.......=)
Ha det bäst idag så hörs vi, just nu är jag pissed off på matte för hon har gömt mina bollar i tvättstugan, så jag springer omkring och gnäller lite (det värsta matte vet, så om jag gör det tillräckligt länge så tar hon fram dem)

See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0